4 mars 2010

Dammar gudarna??

Varifrån kommer all denna snö... dammar gudarna i himlen?? Det känns som om man druknar i snö...

Dessa bilder från två veckor sedan dvs innan veckans snöfall... Det har varit kaos hos oss, vi har fastnat ett antal gånger men som tur har vi en spade med oss...


Vart sååå glad när jag hittade en ljuvligt paket i postlådan...


Behövde verkligen lite omtanke... Tack min vän!


Känns som man andas genom ett litet rostigt rör... typiskt att det slår i luftrören när jag blir förskyld... men men... får försöka vara lite tyst så känns det bättre... Tyst, jag *fniss* lite svårt va...

Kram Sari

2 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Visst är det sanslöst mycket snö! Jag har nog aldrig varit med om något liknande.. var tvungen att fota vårt hus i veckan för att komma ihåg detta kommande vintrar.. men nu har ändå en del töat bort hos oss- ännu mer var det i förra veckan..
Krya på dig!
Kram /Anna

Vita hjärtan sa...

Hej Sari!

Det är så otroligt vackert ute, men visst har det varit jobbigt med all snö...all skottning, kallt och inställda tåg o.s.v. Men nu är det gott när solen värmer och det droppar från taken =)

Krya på dig nu!
Kram Annemari