26 februari 2010

Kristallkronan på bordet

Som lovat.... flera bilder från Frankfurt mässan.




Dessa bilder är från Sia montern.


Det var en enorm monter... tja alla montrar var enorma *ler*



Passade på att gå på föreläsning om kommande trender och titta på design prisade produkter...



Det fanns mycket roligt men speciellt denna föll jag för. Pappers påsar med dragkedja!
Dock var detta bästa design... he he... M tyckte var en trevlig break mitt i alla inredningsmontrar... Visst skulle den passa fint framför vårat hus *ler*
Det som skiljde sig från formex mässan var färgerna... riktiga färgkickar tja förutom den underbara bilen...

Tyvärr vart en del suddiga bilder... hmmmm... de var lite stängare med att fota... men jag smög runt med min telefon i alla fall *fniss*
Man såg även mycket av leverantörerns julsortiment.... Dock är jag lite less på julen... så det vart inte mycket glitter och kulor i inköp



Visst fanns det roliga julsaker också *ler* som denna tomte.

Tomten är nog 40cm och helt av ljus....

Tänk dig elda upp tomten när julen är slut....

Mycket av det nordiska fanns.... Lampa av horn....

Man kunde köpa björkbark i påse för dekoration...

Kändes lite märkligt men vi tar nog våra björkar ganska givet.

Kristallkronan som borddekoration... varför inte...


Detta var allt för i dag.... ändå har jag bara visat en bråkdel av allt jag såg... Det var helt enkelt en rolig upplevelse och det ska bli roligt när varorna kommer in.

Trevlig helg kram Sari

13 kommentarer:

Lavendeldockan sa...

hej tjejen.
tack för din kommentar och ditt besök,alltid lika kul med nya besökare.
Vilken tervlig blogg du har =)
Musiken jag har på min sida komemr från youtube relax music heter den.
trevlig helg
kram erica

Rosor och Spetsar sa...

Jag föredrar nog kristallkrona i taket, men kul bild. Roligt att du hittat till mig,Jag tittar gärna in till dig igen
Nu ska jag ta mig en titt i din webbutik.
Ha en fin helg
kram
Annelie

Evas Bloppis sa...

Så mycket fint att titta på .Jag skulle bli sjuk av att gå där .Väskorna är ju hel läckra .vill ha !!

Ha en skön Lördag
Kram Ewa

mitt skärgårdsliv sa...

Vad roligt att du delar med dig av bilderna. Kristallkrona på bordet ;) är nog nåt nytt! ha en trevlig helg!

Östervik9 sa...

VIlken vacker kristallkrona, den skulle man vilja ha ovanför matsalsbordet :)

/camilla

Njut i din trädgård sa...

Jätte kul att få hänga med på mässan på ett hörn!!!

Tänk vad jag blev sugen på björkbark som dekoration! Vill ha!!!!!

Trevlig helg!

Madame Vit sa...

Vilken underbar blogg!!!! Första gången jag är här nu =) Den som ändå finge gå på mässa och drömma hmm =)
Tack för din söta kommentar!!
Kram Fia

Anonym sa...

OJ så spännande! Det lutar åt att jag får åka dit nästa år och kika rundor...spännande å STORT!

Ha en skön söndag
Kram Louise

Anneli sa...

vilka härliga bilder...så mycket
kram

Njut i din trädgård sa...

Hej Sari!

Ja tomtar känns ju lite avlägset just nu, det kan jag hålla med om.
Färger åh färger, jag är färgsjuk och blir sugen på allt i lime och turkost just nu. Rosa är inte rikgigt min färg, men det är läckert sådär i bild!

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att få se en massa bilder från mässan. Känns i alla fall väldigt avlägset till jul än. Ska bli spännande att se vad som kommer hit i trenden då.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Unknown sa...

Tänk om man kunde krypa ner i din väska..........
Kram Lotta

Annas skattkammare sa...

Så fint det ser ut! Härligt att få komma iväg på sådana inspirationsresor!
Kram /Anna