31 augusti 2008

Var är sladden??

Förstår inte vad jag har gjort med sladden till telefonen, ville ju visa flera bilder från mässan, var där i dag också *suck* Det är så typiskt mig att tappa bort saker och sen när jag minst annar så ploppar de fram från ingenstans. Nåväl sladden kommer fram och den som väntar på något gott....





Drömmar.... Detta skåp skulle passa hemma hos mig.... minns dock inte var jag hittade bilden.



----------------------------Väldigt personligt--------------------------------


Är sååå nervös för imorgon ska jag till Uppsala på återbesök. Har trängt undan allt som har med sjukdomen att göra. Det är inte meningen att jag ska använda denna blogg till att prata om detta men jag ville bara berätta att jag är sååå nervös, detta min första återbesök sen behandlingarna (livmoderhalscancer). Fy vill inte gå lägga mig för då är det snart morgon.



Men nu till något roligare, jag tänkte passa på att besöka alla fina inredningsbutiker i Uppsala så jag kanske ska ändå gå och lägga mig :0) En tur till Ikea blir det också, behöver massor av ljus inför höst mörkret.

-----------------------------------------------------------------------


Många kramar Sari

2 kommentarer:

Smultronstället sa...

Lycka till i morgon! Det blir roligt att se dina bilder fr mässan! Andra delen av Arn var faktiskt bättre än den första tycker jag. Men klart sevärd båda två. Det kan vara mysigt att krypa ner och titta en ruggig höstkväll.

Vita hjärtan sa...

Hej!

Hoppas det gick bra idag! Och att du hittade något roligt i butikerna.

Kram Annemari