12 maj 2008

Full rulle

Har ofta undrat hur människor hinner med allt och vara överallt. I dag har jag nog haft en sådan dag.


06.30-07.30 vaknade, åt frukost, fixade till en meny utskrift

07.30 Svärmor kom växlade några ord pussade hej då till barnen

07.45 lämnade utskriften hos thai restaurangen, hämtade mamma min

8.00 Satt i bilköer (typiskt att jag tajmar det)

9.15 Äntligen! gick ganska fort ändå, Årsta Partihallar!

11.15 Handlat färdigt massa fina blommor till inspirationskvällen

11.30 oj körde visst fel och hamnade i tomteboda (posten)

12.00 Passar på äta lunch med min make när jag ändå hamnade i Tomteboda

12.30 Vilsar runt igen, fattar inte hur jag kör igentligen i dag

13.00 Kungsängen vid båthamnen, tog en promenad, måste bara visa min mamma

13.30 Hemma igen, packa upp, vattna, fixa lite smått och gott

14.20 Åker köper garn och kattmat (katten är utsvulten)

15.00 skjusar mamma hem.

15.10 Stannar till hos Josés guld och pratar lite om marknaden som kommer snart

15.50 Köper Jord och kommer på att vi ska nog baka i dag!

16.00 Springer in och hämtar barnen

17.00 vi bakar sockerkaka samtidigt som vi äter

17.30 Bullsmeten är på jäsning sen städar jag undan

18.30 Bakar ut bullar

19.00 Oj finns inga ägg till penslingen (maken åker i väg och fixar)

19.30 Nu åker bullarna i ugnen och jag kan blogga lite i väntan

20.40 Sista plåten åker in nu....


Hur fasiken hann jag med allt undrar min kära make, jo sen ska jag fixa till en text för min hyresvärd behövde hjälp (Den ska vara klar nio!) Bäst att jag stressar en stund till för sen
ska jag ta en kopp te och smaka en av bullarna


kram kram

Inga kommentarer: