11 november 2009

Första julklapparna

De första julklappar är införskaffade... Dock får det bli en hemlighet för mina nära och kära tassar här titt som tätt....






Köpte även lite smått och gott till mig själv.... dessa söta små små sjärnor fanns på Granit. Tänkte hänga dem rund en burk....

Denna ljuvliga kakburk fick också följa med hem. Kanske fyller jag den med julkulor samt en ljusslinga som lyser upp.... vem vet.....



Nu är det inte många veckor kvar till första advent.... oj oj... Hittade denna på Indiska... Denna stake kan man ha kvar efter jul.... Adventsiffror (från min butik) gör den lite adventigare...


Håll i tummarna att det inte blir wabba imorgon... Hela familjen fick vacc. spruta i dag.... vilket kaos... vilken kö... Hoppas ni alla är friska och krya, försöker titta in till er... har inte hunnit så av det på sistonde.

Kram Sari


PS tack mamma för du är så gullig och ställer upp när jag behövde dig i butiken

12 kommentarer:

Unknown sa...

Oh vilken fin kakburk - sån vill jag ha i julklapp!
Hoppas ni slipper sjukdom nu.

kram på dig,
Malin :)

Mia sa...

Jag har också sett den, i alla fall i reklambladet från Granit. Vill ha!!! Fina hyacintvaser i zink hade de också. Måste ta mig till en granit!

Kram Mia

Hannis sa...

Tog sprutan förra veckan och har inte känt ett dugg efter.
Hoppas att det blir så för er också!

Vilken kakburk!
Granit tittar jag nästan aldrig in på.
Verkar som att jag missar en del=))

Kram Hannis

Villa Carl Larsson sa...

Jag har också köpt några julklappar redan :) Känns alltid så skönt att slippa stress-köpa dem. Det är så mysigt att handla julklappar tycker jag.

Vad fina saker du köpt till dig själv också. Det är otroligt mysigt att shoppa till sig själv också hehe.

Kram Josefin

Widénskan sa...

Åh jag gillade verkligen kakburken!!
Visst är det mysigt att köpa julklappar..
:-)

Lantliga drömmar sa...

Vilken fin kakburk och söta stjärnor! Kommer allt från Granit? Nilla

Lycklig fru sa...

Kakburken var helt i min smak. Vill ha!

Hoppas ni slipper några värre biverkningar från sprutan. Vi har inte tagit än. Får nog bli nästa helg.

Kram Sofia

Kikan sa...

Åh vilka fina saker du har köpt. Kakburken blev jag speciellt förtjust i. Kram Kikan

Hemmet Är Min Borg sa...

så mycket fina saker du visar
vill önska dig en skön advent
kramis

C De-sign sa...

Till julklapparna har jag inte kommit ännu.... men det blir nog snart! Dessutom tror man ju att man ska hinna så mycket på dessa få veckor... men det är ju lite av det som är tjusningen! Ha en fin och stämningsfull start på december! Kram fr C

Toru sa...

Oh!

Favvo tidning "Vakre hjem".

Där jag var med med inredning.

Kolla gärna in på min

www.toruinsweden.blogspot.com

Det är jag som är snickare som bloggar.

Toru

strömmas sida sa...

Kikar in med en hälsning inför 3:e Advent.

Hoppas allt är bra med dig och att du har full snurr med affärandet ditt.

kram
strömma