1 augusti 2009

Augusti???

Hjälp redan augusti.... har alltid varit en person som säger på sommaren ...."åhhh, snart är det höst vad skönt" men i år känns det som om sommaren svissar iväg.... så hösten vänta ett tag till va! Jag är inte redo ännu.

Vädernissarna spår ju att augusti ska ha medelhavsvärme på "G". Vad är medelhavsvärme kan man ju undra? Men en härligt ljummen höst är inte helt fel, så ja tack!

Dessa ljuvliga vita kopparna har jag hemma i mitt skåp. Bytte ut allt mitt höganäsporslin i våras (stuvade upp på vinden) ville ha vitt och sött. Nu har jag funderingar på om det är flera än jag som gillar dessa koppar? Kanske ska köpa in dessa till butiken, vad tycker du?
Semesterhälsningar från husvagnen
Kram Sari

5 kommentarer:

Anneli sa...

hejhej!!
Superfina koppar - har också börjat rensa ut min alla höganäs - har hittat andra lite mer finare - dina är för underbara - dom kan du gärna köpa in till butiken...
kramis
annelie

Lantliga drömmar sa...

Supersöta koppar som kan passa till både vardag och fest. Nilla

Hemma hos Linda sa...

Helt underbara koppar, de skulle verkligen passa i mitt kök... :O)

Jag har oxå rensat i skåpen i sommar, har lyckats få ihop det mesta i min helvita serie från Arabia. Men dessa koppar skulle gärna få ta lite plats i mina skåp....

Trevlig helg!
Kram
Linda

Hemmet Är Min Borg sa...

vilka fina koppar du har
ha de gott i värmen
kramis

Västbacken sa...

Jättefina koppar!
Nu är det varmt. Jag och flickorna ska sova i källren i natt för där är det svalt.

Kram

Lotta