19 september 2008

Vinnarna är

Det blir en snabbis i dag..... ja inom blogg i alla fall *ler* Är hos svärmor på middag... så jag sitter på lånad dator. Mina söner fick äran att dra varsin vinnare... Bilderna är såååå suddiga (har ingen blixt på telefonen).



Min svärmor älskar lika mycket som jag ljus och lyktor, Alla lotter ligger i höganäs Krukan...
.


Storkråkan får dra vinnaren och lillkråkan andra priset
.

Vinnaren är: Vardagens Guldkorn

Tröstpriset går till: Spets och volanger

Maila mig: eikkala@hotmail.com eran adress så postar jag på måndag.. Vi ska åka och bo på hotell hela familjen i morgon samt gå på Eskilstuna Zoo. Det ska bli så skönt, hoppas bara vädret håller i sig. (Äntligen ett par dagar utan regn) Nope, nu ska jag forsätta med mitt vinglas (så alla stavfel beror nog på vinglaset*ler*)

Syns igen efter helgen.

Många Kramar Sari

7 kommentarer:

Frida sa...

Åh vad glad jag blir! Tack så mycket. Jag mailar min adress till dig.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Vardagens guldkorn sa...

Å. va roligt! Tackar så mycket, nu blev ju helgen ännu bättre! Skickar genast min adress till dig.
Kram Linda

Stina sa...

Klart att du får länka gumman.:-) Kramis

Anonym sa...

STORT GRATTIS TILL DE LYCKLIGA VINNARNA :)

Lycklig fru sa...

Jag har utmanat dig. Kika in på min blogg.
Kram Sofia

Vita hjärtan sa...

Hej!

Grattis till vinnarna!

Du undrade ju om strutarna. Använder kanske lite styvare papper och sedan rullar jag ihop ett ark som jag klippt till, 90 grader nertill och rundat upptill, då blir det som dubbelt inuti struten, kanske ännu mer nertill. Limmar kanten. Klipper till överkanten så den blir rak. Sedan limmar jag dit spetsen på utsidan och det tunna pappret på insidan. Ett snöre runt och sedan är struten klar! Lycka till!

Kram Annemari

Brunkullan sa...

Hoppas ni haft trevligt på zoo!

Och ärschiamej att jag missade tävlingen om trådhjärtat! Men grattis till vinnarna i alla fall:)

Susanne