21 maj 2008

Marknads pyssel

I dag har jag pysslat och städat i butiken, det bör ju vara fint till helgen när det kommer folk. På lördag är marknad och förhoppningsviss fint väder, vi räknar med det i alla fall för min kära make får stå och servera kaffe till alla besökare. Det ska bli skojsigt, gillar när det händer saker. Dock känns det för tillfället att det händer lite väl mycket och dygnet har bara 24timmar. Tänk om man inte skulle behöva sova, vad man skulle hinna mycket :0)

Om du har vägarna förbi Gamla Bålsta på Lördag titta under verandan (stockholmv.20) vi bjuder på kaffe och kaka, rättelse min man bjuder på fikat, jag pratar gärna en stund med dig över kaffekoppen.
Mina egengjorda pärlhjärtan, hänger så fint. Jag har visst lite dolda talanger.. kanske ska ta en dag och visa mina talanger (ja de kreativa talangerna inget annat) men det får vänta ett par veckor för jag håller på och fixar klart hemma (mitt matsals projekt)

Så här såg det ut innan jag började... Fy va! Så nu förstår du vad jag menar med att det såg tråkigt ut. Väggarna är nu vita så även byrån. De sista 10% är kvar... lite små fix... det är väl oftast dessa 10% man slarvar med...

Kram Sari

Inga kommentarer: