11 april 2008

Pärlor på tråd

Veckan som har gått har varit ganska lugn på alla fronter. Min man har varit på kurs i ett par dagar, med andra ord inte sovit hemma. Nu kan man tro att jag skulle få hela sängen för mig själv.... Näää... två barn och en katt försökte tränga ut mig. Älsta sonen skulle ligga vågrätt med fötterna mot mig, yngsta skulle ligga så tätt det gick brevid mig och katten ville helst ligga på mig och sova. I dag har jag pysslat i min lilla butik och gjort pärlor på tråd. Låter lite märkligt men det vart fint. Har så många ideér om vad man kan göra men oftast är det bristen på tid som ställer till det.

Vacker trä lykta med lite blomster, där i ligger min fina Pärlor på tråd som jag det så fint kallar.

En närbild på mitt fina hjärta.
Hoppas ni får en lika trevlig helg som vi eftersom vi ska på födelsedagskalas hos barnens morfar (bara det inte kommer mera snö nu) /Sari



Inga kommentarer: