9 mars 2008

Skomakarens barn

Hemma hos oss i gula villan:

En söndag eftermiddag hemma hos oss händer inte mycket, barnen leker, mannen läser biltidning och jag bloggar lite.

Man tror ju att den som har en butik med just inredning ska ha det jätte fint hemma och allt enligt en viss stil. Men icke då, alla fall inte jag. Det är som med skomakarens barn... Har många projekt på gång men sällan alla blir färdiga. Men äntligen har jag bytt klädsel på våran soffa, den var julröd innan (julen är ju utdansad sedan länge).




Vi har otroligt mycket ikea möbler hemma, det tråkiga är att det har alla andra också. Så man försöker med andra pryttlar piffa till det. Här har jag valt piffa upp soffan med stjärnkuddar. Dessa kuddar kommer jag att försöka få till butiken i höst.




Hoppas ni har det lika slappt som jag
Kram Sari






Inga kommentarer: