12 mars 2008

Packar upp

Varje gång man får en ny leverans med varor är det som julafton. Ja jag vet ju vad jag får eftersom jag själv beställer men det är alltid lika roligt att packa upp dem ur kartongerna och fundera på hur jag ska arrangera dem med de befintliga varorna.




Att arrangera är ju ett pyssel för jag har ju som sagt väldigt litet i min butik. Jag jobbar på att få större men än så länge har jag inte lyckats övertala min fastighetsägare om att få lokalen brevid. Men skam den som ger sig, någon gång ska jag nog lyckas.








I dag har jag mest farit runt och ordnat med annat annonsering i våran lokala tidning, ny banderoll, skyltmatrial osv. Givetviss drack jag några koppar kaffe hos min mamma, det har man alltid tid för.



Kram Sari





1 kommentar:

Theannapanna sa...

ÅÅÅÅÅ jag vill köpa ALLT du har på dina bilder!!!! Måste fixa fint här hemma så jag kan komma o köpa allt sen när jag har någonstans att ha det!!
Kram