11 oktober 2010

En ny vecka, tiden bara rusar... å snart är det jul. Tänk
att handeln har redan börjat med julsaker. Ikea, Rusta
och Plantagen hade plockat fram massor.... När är
det "lagligt" att plocka fram julen i handeln egentligen?


Visst är kransen ljuvlig, kära E är såå pysslig och
väldigt duktig. Kommer att visa någon dag hennes
ljuvliga smycken. Ni som tittade in på markaden
fick en glimt hoppas jag *ler*



Zink och rosor passar fin ihop...
enligt mig i allafall



Ha ha... är detta vad som kallas shabby eller
bara ett vanligt slitet fönster...
ja, göra finns alltid på ett hus!

Kram Kram Sari

5 kommentarer:

heavenandearth sa...

Halloj!!

Ja här har du en som tycker att det är l i t e för tidigt!! Såg på en affär att dom tagit fram julgodiset, i form att choklad harar o tomtar!!

Kransen var jättefin!

Hoppas allt e bra med dig!
Kram! Iréne

Marie//Tekla Maräng sa...

Efter allhelgona helgen tycker jag att det är *lagligt* att ta fram julsakerna i affären. Så här års blir jag bara irriterad.
Kram:)

Unknown sa...

Jag tycker själv att det är lite för tidigt att ta fram julsaker i affärerna. Vilken fin krans! Ha det gott. Kram Lenita

Vita hjärtan sa...

Den här inredningsstilen "ursäktar" verkligen om det är lite omålat och slitet, man kan alltid kalla det shabby ;-))

Ha en skön onsdagskväll, snart helg igen!
Kraaam Annemari

Wondergirl sa...

Ja..när är det lagligt att ta fram julen i handeln? Jag tycker nog att mitten av november är okej, men nu är det alldeles för tidigt. Det har ju nyss blivit höst. Och julskyltning tycker jag hör hemma kring första advent.